תחילת עבודה עם לקוח חדש

לאחר שסוכמו כל תנאי העבודה מול הלקוח, יש לבצע את הפעולות הבאות:

  • קבלת כל החומרים השיווקיים , ההרשאות והלינקים לנכסים הדיגיטליים של הלקוח
  • פתיחת חשבון GMAIL יעודי ללקוח ובמידת הצורך העברת סיסמא ושם משתמש אליו.

 .יש לשים לב כי נדרש להשלים בפרטי תשלום. התשלום יבוצע או באמצעות הזנת פרטי האשראי של הלקוח או באמצעות הזנת פרטי החברה ושליחת חשבונית לתשלום הלקוח- Adwords פתיחת חשבון *

   .MCC-ל Adwords – חיבור חשבון ה *

.או פתיחת יוזר חדש בהתאם לנדרש Google Analytics -התחברות ליוזר הלקוח ב *

.חיבור גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס גם מהצד של גוגל אדורדס וגם מהצד של אנליטיקס *

 .קישור דף העסק של הלקוח למערכת ניהול הקמפיינים של החברה בפייסבוק *

 .עבור הלקוח Tag Manager -הקמת חשבון ב *

.הוצאת פיקסלים מגוגל אדוורדס ומ-פייסבוק הכוללים: רימרקטינג פיקסל ו-פיקסלים להמרות *

.Tag Manager-הטמעת הפיקסלים שהוצאו מגוגל אדוורדס ופייסבוק ב *

.Masqyoo, WP, Quikyweb, LeadIm, Virtual Spirit, Google Analitycs :הוצאת פיקסלים ממערכות מדידה ומעקב תומכות *

 .Tag Manager -הטמעת הפיקסלים ב *

.בגוגל אנליטיקס בהתאם לטאג מנג'ר GOALS הקמת *

    .בדף הנחיתה או באתר הלקוח Tag Manager הטמעת פיקסל *

.וזאת על מנת שהמערכות ידעו לתקשר ביניהם Tag Manager  -הטמעת פיקסלים נוספים ממערכות תומכות בדף הנחיתה או באתר הבית בנוסף ל *

 .הרצת בדיקה לאתר ולקמפיינים על מנת לוודא כי הכל מתנהל כשורה *

 .הודעה ללקוח כי הטסטים נעשו והקמפיינים באוויר במידה והכל תקין *

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *